Kapitel 26 - One mistake can change your life

Från kapitel 25 (Harrys perspektiv):
Jag kunde inte fatta att min mamma förstod mig. Hon tyckte att jag gjort rätt i att stanna med Caitlyn och att vi skulle uppfostra barnet ihop. 
Jag gick fram till henne och kramade om henne. 
- Thanks, mum, I love you. 
- I love you too Harry, I will always be here for you. 

 
 
 
När jag kommer in i den välbekanta lägenheten slänger jag mig på soffan. Det hade varit ett händelserikt dygn. Det var bara att börja packa. Imorgon eftermiddag skulle Harry komma tillbaka och hämta upp mig. Trots allt var det posetivt, jag kom närmare mitt jobb och slapp åka så långt varje dag.
Jag gick in på mitt rum för att börja med att packa ner mina kläder. Jag tog ut o la det jag skulle ha med mig på sängen och de andra la jag på golvet i en hög tills vidare. När jag rensat drygt hälften kände jag hur det kurrade i magen. Jag tittade på klockan jag hade vi sängen och fick se att klockan redan var fyra. Inte konstigt att jag var hungrig. Jag gick ut och tog mig en macka. Om jag fortsatte i den här takten skulle jag aldrig hinna tills imorgon. Jag tänkte att det var bäst att kalla på förstärkning så jag bestämde mig för att ringa Jessica, hon bodde närmaste och jag visste att hon alltid ställde upp.
Som jag anade så hakade hon på med en gång. Hon var snart här för att hjälpa mig och vi fortsatte med mina kläder. Eftersom vi var två så gick det snabbt och vi var klara på någon timme.
- What's next? frågar Jessica och jag funderar lite innan jag svarar.
- The bathroom.
Hon travade dit och började plocka ihop alla mina krämer och smink. Jag gick ut till vardagsrummet för att plocka ihop alla mina filmer som jag samlat på mig under åren. Jag total älskade att se på film så självklart skulle alla med. Jag packar ner dom i en plastpåse. När jag är klar lutar jag mig mot min vita soffa. Hur skulle jag göra med alla mina möbler? Skulle jag inte ta med några? Det ända jag kunde göra var att vänta och fråga Harry. Men min lägenhet tänkte jag ha kvar, det var min första egna lägenhet och jag älskade den, skulle det hända något så skulle det vara skönt att ha den kvar. 
- I'm done with the bathroom now, sa Jessica som precis kommit in och ställt sig bakom soffan.
- Good, log jag. Maybe we should take a break and watch a movie or something?
Hon nickade glatt till svars.
Eftersom jag packat ner filmera så tog vi den som var överst, för att göra det lätt för oss. Så det fick bli 'the holiday' vilket inte var mig imot då det var en underbar kärlekshistora. Något jag inte upppevt på ett tag.. och förmodligen inte skulle få heller eftersom jag var gravid. Och vem ville ha en tjej med unge lixom?
Jag gav filmen till Jessica så hon kunde sätta på medan jag fixade fram lite snacks. Det var trots allt sista kvällen i lägenheten såde var värt lite extra mys. 
Jag öppnade skafferiet och fick syn på en påse popcorn. Jag tog ut den och la den i micron. Sedan öppnade jag kylen och hittade en halvfanta som jag också tog ut och för säkerhetsskull tittade jag kylskåpsdörrens fack för att se om jag hade kvar någon choklad.  Högst upp hittade jagen center som jag också tog fram. Precis när jag stängde kylen hörde jag hur micron plingade till, vilket betydde att popcornen var färdiga. Jag tog ur den varma popcorn påsen och öppnade den försiktigt innan jag hällde det i en skål. Jag tog med mig allt ut tll vardagsrummet och fick gå ännu en gång för att hämta glass till oss. När jag kom tillbaka igen klickade Jessica på play och filmen rullade igång.
 
 
 Skit kapitel..menmen i nästa händer De grejer!! då flyttar hon in hos Harry! 
 

Postat av: Bergarn

Du är en lögnare för det där va inte alls dåligt! Bra jobbat sjobish ;D JAG LÄNGTAR TILLS NÄSTA &&&&&

2013-01-08 @ 21:55:54
Postat av: K

Mera mera mera!!!!!!! :D

2013-01-08 @ 22:15:32
Postat av: Wilma

Åh vad bra! Mera! :D

2013-01-08 @ 22:27:28
URL: http://wilmagademans.blogg.se
Postat av: Imtootiredtocomeupwithanametoday

POPCOOOOOOOOORN
They r movin in together WOOP WOOP they r movin in together WOOP WOOP WOOP WOOP WOOP!!! :D
Och säg inte att du inte kommer få en kärlekshistoria.. DE KANSKE DU VISST FÅÅÅÅR AHHH :D
OCH DU SJOOOBERG VÅGA INTE SÄG ATT DE INTE ÄR BRA FÖR DÅDU DÅ SKICKAR JA LAVHCL PÅ DIG OCH DÅ BLIRE EN NY SÅNG!! Som jag då borde lyssna på menmen..

2013-01-08 @ 22:34:31
Postat av: alva

grymt bra :D:D meeer

2013-01-08 @ 22:48:26
Postat av: Catie

Mermermer!!!! :]

2013-01-09 @ 06:02:10
Postat av: Madelen

Så jäkla bra!

2013-01-09 @ 06:30:38
Postat av: Anna

skitbra! mer :D

2013-01-09 @ 13:10:58
URL: http://liifeofannaa.blogg.se
Postat av: Agge!xx

Bra! :) mer!! ;)

2013-01-09 @ 14:43:54
URL: http://onedforever.blo.gg/
Postat av: Anonym

mmmmeeerrrraaa

2013-01-10 @ 17:26:26

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0