Prolog

 

Jag suckade i stolen som jag satt i det lilla, lilla rummet. Mangementet hade skrivit ett manus till oss, manus för vad vi skulle svara på intervjun vi skulle ha senare under dagen. Jag satt helt chokad. Jag såg att de andra killarna också gjorde det.

- Are you serious? frågade Louis och suckade.

Mangementet bara nickade.

- It's about us, our interview, our answers. We should have the opportunity to say whatever we want to! sa jag och reste mig upp.

Jag tänkte inte lyda det här dumma manuset. Det var bullshiet rakt igenom.

- What have we done to deserve this? frågade Niall med sin irländska accent.

- Your friends Harry and Zayn here, can explain that, sa han och la fram en tidningsartikel på skrivbordet.

Rubriken löd "One Direction Harry och Zayn hit a man".

- I think we should explain for them why it happened. Our fans deserve to know that we aren't perfect.

- But you can't tell them that you hit a man Harry!

Jag blev frustrerad. Mangementet kan inte bestämma vad vi ska säga. Vi borde få vara oss själva. Jag klampade ut ur det lilla rummet och satte mig på en stol utanför. Jag pluggade in hörlurarna i öronen för att stänga ute världen och började fundera. Några timmar till första intervju efter "händelsen".

Jag suckade och slöt ögonen,

Jag ville så gärna förklara mig, visa att vi inte är vårdslösa idioter som går runt och slår folk...


Postat av: Alexandra

Jättebra, väldigt kort, men den verkar jättebra! :)

Svar: åhh tack!kapitlena kommer givetvis bli längre, detta va bara prolog;)
None None

2012-11-11 @ 20:17:35

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0