Kapitel 4 - one mistake can change your life

 
 
 
Jag vaknade upp med en extrem huvudvärk och en väldig yrsel. Jag reste mig upp för att leta reda på någon värktablett.Jag vinglade ut till badrummet och fick till min förskräckelse se att medecinskåpet var tomt. Jag suckade djupt. Jag var verkligen tvungen att ha något till mitt bultande huvud, så det ända jag kunde göra var att gå till butiken runt hörnet. Jag gick ut till vardagsrummet och fick se kläder slängda över hela golvet och försökte minnas varför i allsin dar jag slängt dom där. Jag plockade upp min blåa tröja och försökte leta reda på min bh men den var spårlöst försvunnen, det ända jag hittade var killkläder...vart nu dom kom ifrån.
Jag gick in i sovrummet igen för att ta fram en annan bh och fick till min förvåning se att det låg en kille på andra sidan av min säng. Jag gick chokat lite närmare och fick se att han fortfarande sov. Hans bruna lockar låg fridfullt på kudden och han andades djupt. Jag kunde inte med att väcka honom.
Med tanke på alla kläder som låg lite här o var och han i min säng så hade vi nog haft en trevlig natt..
Jag tog fram en annan bh och tog snabbt på den och drog tröjan över huvudet. Jag kände hur det började svartna framför ögonen och var tvungen att sätta mig ner.
När yrseln tillslut avtog reste jag mig försiktigt upp och vinglade iväg till affären.
 
Jag kom in i den lilla butiken och tog mig till kassan med en gång. Väl framme vid kassan vinglade jag till och tappade balansen så mycket at jag ramlade. Jag såg hur kassörskan försökte hålla sig för skratt men tillslut kom det ett litet fniss. När jag inte kom upp blev hon generad och frågade istället:
- Are you okey?
- Uhmm..yyea, sludradde jag och reste mig upp för att be om huvudvärkstabletter.
- Here you go, sa hon och räckte fram tabletterna.
- Thanks, sa jag och gav henne pengar.
Jag vinglade ur butiken och började sakta ta mig hemåt. Efter ungefär halva vägen så kände jag hur trött jag var så jag satte mig på en bänk. Jag vilade ögonen en stund och helt plötsligt så var jag i drömmarnas värld.
 
Jag såg hur jag och Jessica gick till en pub, hur vi dansade tillsammans. Helt plötsligt byttes Jessica ut mot en kille med ett charmigt smile och glittrande gröna ögon. Vi dansade en stund tillsammans. Helt plötsligt byttes miljön och blåa väggar kom runt oss istället. VI var hemma i mitt sovrum. Killen med de fina gröna ögonen och lockiga håret började kyssa mig, intensivt och min kropp gjorde mekaniskt det med. I nästa stund var alla kläder av och han låg över mig i sängen. Jag ittade in i hans ögon och så att han dimmig. Antagligen väldigt full. Jag kände hur han kysste mig på axlarna och vidare ner på magen. Utan att jag själv styrde så drog jag upp hans huvud till mitt igen och han kysste mig på munnen igen. Efter ett tag tittade han på mig som om han ville ha tt godkännande och jag bara nickade. Sedan kände jag hur han kom in mig. Jag suckade av välbehag och såg att han också njöt.
Helt plötsligt var i på klädda igen och nu var vi tillbaka i baren igen.
- Harry, han och tog min hand.
Jag skakade den och vi log mot varandra sedan började allt skaka. Jag kände hur någon ryckte i mina armar och ropade 'hello'.
Tillslut öppnade jag ögonen och såg att det var en polis som stod och skakade mig.
- I think it's time for you to go home.
- Yea, right, sa jag medan han släptte greppet om mina axlar.
Jag reste mig från bänken och gick raka vägen hem till min lägenhet igen.
När jag kom in gick jag raka vägen till sovummet för att se om Harry -som han uppenbarligen hette- låg kvar. Sängen var tom. Jag gick ut till vardagsrummet för att se om kläderna var kvar men dem var också borta.
Undra om jag någonsin skulle få se han igen.. han hade trots allt världens finaste leende. Men han var säkert upptagen, det var ju bara ett fulleligg.
Jag suckade och stoppade i mig några tabletter innan jag gick in till sovrumemt och la mig utmattad på sängen. Jag somnade som en stock med nästan en gång.
Hade verkligen allt detta hänt eller var bara alltihop en dröm?
 

 
Ett inte så långt, typ mellan kapitel. Men såna behövs ju oxå!
 
Tack för besöksrekordet efter förra kapitlet! Sjukt! O hoppas alla nya stannar kvar!
 
5+ till nästa? :)
Kram på er!♥

Postat av: I'm here every time so you already know me

Oh noooo!!! :O bara en dröm!! :O &&&&&&

2012-11-17 @ 20:20:43
Postat av: Ellinor

bra kapitel, längtar redan till nästa del :D

2012-11-17 @ 21:15:27
Postat av: alva

Grymt bra :D:D:Dmeeeeeer

2012-11-17 @ 22:19:16
Postat av: Kyra

Asså du måååste lägga ut det nya i morgon annars kommer jag dö!!! Just sayin'!!;)))))))

2012-11-17 @ 23:33:53
Postat av: Erica

Sjukt bra! Jäkligt spännande också för den delen!!!

2012-11-17 @ 23:34:31
URL: http://Saer.devote.se
Postat av: Stina

Sjuuuukt bra!

2012-11-18 @ 14:21:01
Postat av: Jojo ;**

ÄLSKAR NOVELLEN!! Längtar till nästa del kommer. Sjukt bra!! ;D

2012-11-18 @ 18:23:24
URL: http://peaceyo.blogg.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0