Kapitel 2 - I wanna be with you

 



Nialls perspektiv:

Vi satt nu i planet, planet vi åkte i var stort med över 500 platser i och vi satt längst bak så att så få personer som möjligt skulle lägga märke till oss.
Både Liam och Zayn sov, Louis lyssnade på musik och sms:ade med Eleanor.
Jag vände mig mot Harry och såg att han höll på att flörta med flygvärdinnan. Hon såg väldigt smickrad ut.
Jag skakade på huvudet och skrattade åt honom. Han vände sig mot mig och blinkade med ena ögat mot mig. Jag tog upp min mobil och kollade twitter. Louis hade twittrat för två minuter sen om att vi var på väg på semester: " Nu är vi på väg, äntligen lite semester, men ni får inte veta vart! haha, men ha en bra tid i London allihopa! xx "
Jag log lite åt det så typiskt Louis. Jag favoritmarkerade hans tweet. Jag bestämde mig för att också ta en tupplur som Liam och Zayn 


Izabellas perspektiv:

Jag tittade ut genom flygplansfönsteret, solen sken och jag såg bara hav och moln. Vi hade åkt i snart 12 timmar så det var inte så långt kvar. Vi hade mellanlandat i London där vi bytt plan till ett större. Jag tog upp mobilen och satte in hörlurarna i öronen. Detta skulle bli en underbar semester, tänkte jag innan jag föll in i en djup sömn. 
____________________________________

Vi stog och väntade på våra väskor, det kom väska efter väska men än så länge såg jag inte till min stora rosa väska.
- Jag går bara och pudrar näsan, sa Johanna och började gå mot toaletterna. Någon som ska med?
- Jag följer med, sa Alexandra och började gå i samma riktning som Johanna. Klarar du dig själv Bella?
- Klart jag gör, sa jag och vände mig mot rullbandet igen.
Varför kom inte min väska? tänkte jag irriterat och såg hur äntligen en stor rosa väska kom in på rullbandet.
Jag tog ner den från rullbandet och satte mig på en bänk bredvid rullbandet för att vänta på Alexandra och Johanna. Antagligen skulle det ta ett tag eftersom Johanna alltid var jätte noga med hur hon såg ut.
Jag tittade mig omkring i ankomsthallen. Det var inte så jätte mycket folk kvar där eftersom dom flesta redan hade fått sina väskor. Men längst bort i ankomsthallen stod det fem killar. Dom verkade stå och titta på en karta som hängde på vägen. Dom hade stora väskor med sig så antagligen skulle dom stanna ett tag. Plötsligt vände den blonda killen sig om och mötte min blick. Jag rodnade och tittade ner på golvet. Gud vad snygg han var! Hoppas de skulle till samma ställe som oss, tänkte jag och hörde hur Johanna och Alexandra kom tillbaka.
- Varför sitter du här och kollar ner i marken som en annan dåre? frågade Johanna och småskrattade.
- Kolla där borta vid kartorna så ska ni få se fem riktiga hetingar, sa jag och tittade upp på Johanna som genast vände sig om för att stirra.
- Wow, jadu där har vi allt något att sätta tänderna i, sa Johanna och visade tänderna.
- Jag paxar han med svart hår, sa Alexandra snabbt och vi alla började skratta.


Nialls perspektiv:

Killarna stog och dividerade om åt vilket håll vi skulle. Jag orkade inte lyssna så jag vände mig om för att kika runt lite. Längst bort på en bänk satt en tjej med långt kastanjebrunt hår, hon tittade på mig och jag tittade på henne, hon rodnade och tittade ner i marken. Gud va söt hon var när hon rodnade tänkte jag och vände mig om för att se hur det egentligen gick med kartläsandet.
- Nej men nu gååååår vi hit! sa Louis högt och tog sin väska och började gå mot den ena utgången.
- Men jag tror fortfarande det är hitåt! ropade Liam till honom och pekade åt andra hållet.
Louis låtsades inte höra och fortsatte gå.
Liam muttrade surt och tog sin väska och släntrade efter Louis. Jag, Harry och Zayn började skratta åt dom. Dom två kunde vara så otroligt roliga ibland. Vi tog våra väskor och följde efter dom mot utgången.
Utanför stod en taxi och väntade på oss, det var så skönt att ingen lade märke till oss, detta skulle bli två veckor som fem helt normala killar.
Vi satte oss i taxin och åkte iväg till hotellet.






Hope u like it :)

Kommentera gärna vad ni tycker!
Eller om de är något vi ska ändra så att den blir bättre. ♥


Postat av: Alexandra

Meeer nu tack! :D

2012-04-01 @ 19:52:27

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0