Kapitel 28 - One mistake can change your life

Från kapitel 27 (Harrys perspektv):
Jag undrade vad som skulle hända efter jag berättat om mig och Caitlyn. Hur skulle fansen ta det? 
Jag tittade i smyg på Caitlyn. Hon förtjänade verkligen inte att bli hatad. Hon var bara en ung mamma som ville ge sitt kommande barn en bra uppväxt. 
Vi klev ur bilen vid studion. Jag tog ett djupt andetag. På något sätt kändes det som om detta inte skulle sluta bra. 


Vi kom in via en bakdörr till en studio. Det var där intervjun skulle hållas. Jag gick nervöst bredvid Harry. Vi gick längst bak. När vi gått en stund i en korridor stannade vi plötsligt. Zayn stod ivägen så jag såg inte vad som hände men jag hörde hur Nialls irländska stämma samtala med någon. Efter en stund så började vi gå igen. Vi stannade igen. Sedan gick vi in i ett rum. Rummet var inte särskilt stort, men det fanns en stor soffa längs ena väggen med ett litet soffbord framför. På soffbordet stod en stor korg med frukt och massvis av godis och fika. Mittemot soffan var det ett stort sminkbord med massor av produkter på. 
Jag gissade på att vi hade kommit till killarnas dressingroom.
- Who should I start with today? frågade en kvinnlig röst jag inte lagt märke till var i rummet. Jag vände mig om och fick se en blond tjej stå och le i dörröppningen. Hon gick genast fram till sminkbordet.
- I can start, sa Zayn och gick fram till henne. 
- Okay then, log hon medan Zayn satte sig i stolen framför spegeln. Hon började fixa till hans hår. 
Niall och Liam satte sig i soffan. Jag tittade på Harry och han nickade på soffan så vi gick också och satte oss. Tätt efter oss kom Louis som tvunget skulle sitta mellan mig och Harry. När varken jag eller Harry orkade flytta på oss satte han sig i Harrys knä. 
Jag fnissade för mig själv när Louis började smeka Harrys kind. Bromance på hög nivå. Louis tittade kärleksfullt på Harry medan Harry tittade skeptiskt på Louis.
- What are you doing guys? skrattade Liam.
- I'm just showing my love, svarade Louis och tittade på Liam med en blick som 'ser du inte de'.
Helt plötsligt puttade Harry av den inte beredda Louis. Han ramlade ner skrikande på golvet. Nu kunde jag inte hålla mig för skratt längre. De andra killarna bröt också ut i skratt. 
Harry tittade oskyldigt på mig.
Louis reste sig trumpet från golvet och satte sig surt på andra sidan om mig, där det var ledigt.
- I'll take your girl then, sa han och la handen om mig. 
Harry skrattade och la också handen runt mig. 
Jag himlade med ögonen, men kunde inte säga att det inte kändes bra att ha två snygga killar på var sin sida om en. 
- Okay, Zayn is done, who's next? tjejen tittade på oss i soffan. Louis and Harry looks busy so Niall? Liam?
- Okay, my turn, svarade Niall och hoppade upp från soffan.
- And I haven't said hello to you, but I guess you're Caitlyn right? I've heard alot about you, sa hon och log menande på mig.
Jag kände hur jag rodnade lätt och tittade på Harry.
Han viskade till mig att det var Lou, deras stylist. Han sa också att han var nära vän med henne. Jag nickade förstående.
 
När alla var klara kom en gubbe in och sa att det var 10 minuter till sändning. Killarna gjorde sig redo och sedan gick vi alla ut till det stora rummet där intervjun skulle hållas. 
Det var en medelåldersman som skulle hålla i intervjun. Han kom fram till oss och hälsade. Han hälsade till och med på mig och Lou, utan att fråga vilka vi var. Han bara nickade belåtet.
1 minut
Ropades det ut i högtalare och alla gjorde sig redo.
3,2,1
Sedan hörde vi hur en introsång började spelas och sedan hoppade mannen som presenterat sig som Carl, fram och började välkomna alla. Alla började tjuta och gapa. Trots att det sett ut som om det varit runt 20 pers i publiken, måste det varit mer så högt som folk skrek. 
- And as you know, I've five special guys here today..welcome ONE DIRECTION!! sa Carl och alla började skrika som galningar. Killlarna gick ut till honom och det blev bara jag och Lou kvar. Det kändes konstigt att vara här utan att Harry var bredvid mig. Snart var det dags. Han skulle säga det inför alla. Jag kände hur nervös jag var.
Alla hade satt sig i fotöljer mitt emot Carl. Dem snackade om deras nya skiva och deras turné.
Efter en stund blev det dags för dom att sjunga. Ljuset dämpades och man hörde första tonen av Live While We're Young. Liam började sjunga och ljus sattes på bakom dem som en häftig effekt.
När låten var slut applåderade alla och dom satte sig i soffan igen.
-Soo, the question everyone wonder, who are still singles? frågade Carl och jag blev genast nervös och började kallsvettas.
- Take it easy, viskade Lou lugnande bredvid mig som uppenbarligen sett min nervositet.
Niall räckte ensamt upp handen.
- Ohh, sa Carl och spände ögonen i Harry. So you have fallen in love Mr. Styles?
- Yes. svarade han enkelt. 
- Can you tell her name? or is that private at the moment?
Harry verkade söka efter min blick och jag såg nervöst in i hans gröna ögon. Men jag nickade. Det var lika bra att få det överstökat.
- Her name is Caitlyn, sa han sedan och log mot Carl.
- Ohh, congrats then, sa han glatt. I'm happy for you, and I guess all your fans also are?
Ännu ett vrål utrbröts. Jag pustade ut. Än så länge kändes det bra. Men det här var bara början..eller?
 
 

Förstår ni ens hur amazayn ni är?! 17 kommentarer på en dag :')
var bara tvungen att skriva till er redan idag! även om vi brukar skriva varannan dag.
 
Men nu är det sagt! Nu vet hela världen att Harry och Caitlyn "dejtar"!
Hur kommer det gå? Och har Caitlyn skaffat sig en ny vän(Lou)?
Stay tuned! ♥
 
15 kommentarer igen? :D
 

glöm inte att gratta vår älskade djmalik idag! ♥

Postat av: imsexyandiknowit

Awwww lillen säger han är käääääääääär :'D &&&&&&
BROOOOOM,MAAAANNNCCCEEE!!!! Larry Stylinson in my heart <3 <3 <3 kiss kiss kiss
I LOVE LOU!!! I WANT LUX TO COME AS WELL..... LUX LUX LUX LUX LUX LUX LUX
Nu kommer alla skicka hat till henne... Sadface :'(
BRA SJOBERGISH!! :D &&&&&

2013-01-12 @ 16:03:38
Postat av: Jennifer

Åhh den är jättebra! Meraa :D

2013-01-12 @ 16:10:18
Postat av: Louise

Ååååh så braaaa!

2013-01-12 @ 16:21:23
Postat av: Stina

mer mer mer!!

2013-01-12 @ 17:30:07
Postat av: Catie

Omgongomgomgg!!!!
Haha Zayn fick bli stylad till först cuz de e hans födelsedag :D:D Glaaad ;bbbb

2013-01-12 @ 18:29:07
Postat av: Nicky

Så spännande! :)

2013-01-12 @ 20:21:34
URL: http://onedirecionnovells.blogg.se
Postat av: Anonym

Jättebra! Mer! :D

2013-01-12 @ 22:54:32
Postat av: Bergish

AWESOME SJOOOBISH!!!! Det va lika bra som jag visste sedan innan if u know what i mean ;) &&&&

2013-01-12 @ 22:55:34
Postat av: Agge!xx

Jätte bra!! MER!!!!

2013-01-12 @ 23:14:06
URL: http://onedforever.blo.gg/
Postat av: Anonym

bra :) mer :)

2013-01-12 @ 23:26:04
Postat av: K

Jätte bra!!!! Mer!!!:D

2013-01-12 @ 23:42:34
Postat av: Madelen

Åh..Bra!! Mer :)

2013-01-13 @ 06:23:08
URL: http://fanficsoned.webblogg.se
Postat av: Sassa

åh så bra! Meeeer! :D

2013-01-13 @ 13:35:05
Postat av: alva

grymt bra!!! :D:D:D meeeer

2013-01-13 @ 14:00:35
Postat av: Anonym

jag vill ha mer nu!!! jag dör här ju!!

2013-01-13 @ 14:05:40
Postat av: Sandra

Ni är grymma! MER <3

2013-01-13 @ 16:26:43
Postat av: Anonym

mera!!

2013-01-16 @ 15:11:17

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0