Epilog - I wanna be with you

Jag tittade på Johanna och Alexandra och de tittade tillbaka på mig.
Vi var tillbaka där allt började. I Belém.
Jag tittade upp och möten en klar blå himmel och en lysande sol. Det var så konstigt att vara tillbaka här, så mycket hade hänt sedan sist.
Vi hade precis kommit ur taxin som tagit oss från flygplatsen till hotellet.
Jag kände igen hotellet och såg att inte så mycket hade förändras sedan sist.
Johanna och Alexandra slöt upp bakom mig. 
- Ja, här har inte mycket förändras sen sist, sa Johanna och tittade upp mot skylten som satt på hotellet. 
Jag och Alexadra höll med och vi alla gick in genom glasdörrarna som ledde in till receptionen.
 
                                                  *                              *                               *
 
Vi stod nere på stranden. Klockan började närma sig ett så solen stod högt på himmelen. 
- Men blir inte det här perfekt? Sa Alexandra och tittade på mig.
- Jo, det blir de allt, vi kan ju sätta alla bänkar där, sa jag och pekade på den stora en liten del av den stora stranden. Vigseln skulle äga rum framför havet i solnedgången. Och om allt skulle bli som tänkt så skulle det bli en magisk kväll, jag kunde riktigt se framför mig hur jag sa ja till Niall och hur vi blev man och hustru.
- Tänk att våran lilla Izabella ska gifta sig snart! utbrast plötsligt Alexandra. 
- Ja gud, du har blivit så stor, sa Johanna och dom båda tittade på mig med stora ögon. 
- Men kom igen tjejer, jag är fortfarande eran lilla dumma vän, sa jag och log mot dom. 
- Awww, sa dom båda i kör och kramade om dom. 
Detta skulle bli den bästa semestern någonsin eller i alla fall näst bästa. 
Den bästa var ju ändå då Niall och jag träffades första gången, och nu skulle det hela avslutas med ett underbart bröllop. 
Men vem vet hur det kommer sluta. Ingen vet ju hur framtiden kommer se ut.

Detta var det sista vi skriver på den här fanficsen :) Känns faktikst lite sorgligt :/ 
Tack till alla som följt med oss ända till slutet! <3 
Skulle vara väldigt kul om alla kunde kommentera, det betyder välidgt mycket när vi får respons på det vi skriver tack! Nu väntas en ny fanfics inom kort! Så håll utkik :)

Postat av: catie

Naaw! Så bra fanfic! Asså jag vet, att ny ff är på g, men jag läste oxå hela "I wanna be with you" ;) TOPPEN!!! :D

2012-11-20 @ 05:23:39
Postat av: Lovisa

jag läste hela denna fanficen i dag för att one mistake can change your life e slut och denna e minst lika bra! vid vissa tillfällen grät jag och vid vissa skrattade jag, dina fanfics e dom bästa jag läst! <333 Du bara måste skriva en till! <3 ;)

2013-05-14 @ 16:41:55
Postat av: Anonym

jag läste hela denna fanficen i dag för att one mistake can change your life e slut och denna e minst lika bra! vid vissa tillfällen grät jag och vid vissa skrattade jag, dina fanfics e dom bästa jag läst! <333 Du bara måste skriva en till! <3 ;)

2013-05-14 @ 16:42:11
Postat av: Lovisa

jag läste hela denna fanficen idag för att one mistake can change your life e slut. Jag både grät och skrattade, era fanfics är dom bästa! Ni bara måste skriva en till!! sluta ALDRIG!! ;) <333

2013-05-14 @ 16:45:33
Postat av: ida

Jag vet att det var ett tag sen ni skrev det här men jag började läsa för några dagar sen och har nu läst klart hela. Det här var den klart bästa fanfiction jag någonsin läst! Jag ska snart börja på den nya. Ville bara berätta hur gryma in är och att ni borde fortsätta skriva! <3 TACK

Svar: gud vad det här värmer! tack så sjukt mycket <3
None None

2013-08-30 @ 17:34:11

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0