Kapitel 12 - one mistake can change your life

 
- They are idiots, all of them, väste jag fram mellan tänderna och knuffade in honom i väggen.
Jag var så förbannad. Trodde han jag kom ända hit för att skoja?
Jag gick snabbt ut till Jessica igen. Här kunde jag inte stanna, och hans kompisar väntade väl på honom..
Jag såg hur några tjejer stirrade på mig, vissa med undrande blick och andra med en blick som sa "bitch please".
Jag tog tag i Jessicas jackärm och drog med henne från folkmassan.
- Ttttake it easy, sa hon och drog loss jackan från mitt grepp.
Jag brydde mig inte utan fortsatte framåt, bort från inhängnaden och allt folk.
Det bara kokade inom mig, jag kunde inte kontrollera mig allt bara bubblade över och jag fick hålla mig för att inte skrika rakt ut. Jag kände hur tårarna pressades fram. Jag hade nu kommit in i parkeringshuset. Jag letade förrvirat efter Jessicas svarta bil. Vart fan var den där jävla bilen!? Jag svor för mig själv.
Jag fortsatte in i prakeringshuset och fick till slut se hennes bil. Eftersom Jessica hade bilnyckeln satte jag mig frustrerat ner på en kant framför bilen. Jag begravde mitt ansikte i mina händer och ville bara slippa världen omkring mig. varför var livet så jobbigt?
Under dem långa minuterna jag satt där bestämde jag mig för att hur det än blev så skulle jag ta hand om barnet och göra så att det fick ett bra liv. Ett liv utan bekymmer.
Jag hörde fotsteg komma närmare och reste mig upp för att se om det var Jessica och det var det.
Hon tittade frågande på mig.
- Get in the car, skrek jag hest och pekade på bilen.
Hon gjorde som jag sa utan att protestera.
Jag hopppade snabbt in och hon började köra ur parkeringshuset. Jag satt tyst och stirrade ratk ut. Jessica var ocså tyst och koncentrerade sig noga på vägen.
- You know that you need to try again, sa hon plötsligt och jag vände huvudet mot henne.
- No, protesterade jag.
Hon stannade plötsligt bilen och jag fick se att vi stog på en bussficka vid sidan av vägen.
- What the hell are you doing?
Hon kunde inte bara stanna, jag ville så långt bort från det här som möjligt.
- They are going to Scotland tomorrow and i think they are spending the night here in Manchester.
- And? sa jag skeptiskt, jag var inte intreserrad, jag ville hem.
- I asked some fans and I got a hotel name. They always live at that hotel when they are here, sa hon och tog stolt upp en lapp. And if they aren't there we go to Scotland.
- Why? I don't want to talk to that idiot again. He won't believe me anyway.
- I can't drive home now anyway. I'm too tired.
- But I don't want to meet him, can you understand?
- We can talk about that tomorrow. We need to find a hotel we can sleep on tonight, sa hon och körde ut från bussfickan.
Hon tog upp sin Iphone och satt och knappade in något på den.
- Can you hold this, so I can drive? sa hon och gav mobilen till mig.
På mobilen var en karta med färdbeskrivning uppslagen.
- Where does this take us?
- To a hotel in the middle of the city. I've heard it's good.
Jag bara nickade. Jag orkade inte argumentera. Helt plötlsigt var jag helt tom och utmattad, hela jag kändes som en röra. Det hade varit en lång dag med massor av känslor.
När vi kom fram till hotellet var det mörkt ute. Vi parkerade bilen och gick in i den stora lobbyn. I receptionen satt en gammal dam. Vi gick fram till henne och bad om ett rum. Hon gav oss en nyckel till nummer 1203. Vi betalade och tackade och gick upp till vårt rum.
Rummet var inte stort men det skulle räcka för en natt. Det fanns två sängar, en tv och ett badrum.
Jag gick in och tog en snabb dusch innan jag kröp ner i den ny bäddade sängen. Jessica satte på tvn och bläddrade runt bland olika kanaler.
Jag orakade inte kolla utan blundade istället och föröskte somna. Jag somnade snart med Harrys förivirrade ögon i näthinnan.
 

 
I'm back!
Trött som ett as efter cupen, så detta blir kort, jag o felicia har heller inte riktigt bestämt hur allt blir här i fanficsen så de blev som de blev.
Men vad tycker och tror ni?
Kommer dom hitta varandra? Kommer Caitlyn ens vilja prata med Harry?
 

Postat av: Bergendahl 😏

Omajjjgaad va bra :D hoppas dom kommer bo på samma hotell &&&&

2012-12-03 @ 21:31:03
Postat av: Em

Den e as bra :)

2012-12-03 @ 21:35:26
Postat av: K

Grymt bra du e!!!:D

2012-12-03 @ 21:40:48
Postat av: EL

mer jag har väntat hela dagen kollat bloggen flera gånger när kommer nästa???!

2012-12-03 @ 21:43:52
Postat av: Anna

ÅH! så bra! mer! :D

2012-12-03 @ 21:49:27
URL: http://liifeofannaa.blogg.se
Postat av: Stina

Best. Fan. Fic. Ever

2012-12-03 @ 22:09:45
Postat av: Aggi xx

så bra!! vill bara ha mer!! :D

2012-12-03 @ 23:09:33
URL: http://onedforever.blo.gg/
Postat av: ImthefamousMrX

ELAKT TEACHER !!!! Believe her believe her believe her !!! AS BRA &&&&&&& men du glömde previously :( &&&&&

2012-12-03 @ 23:41:36
Postat av: alva

så grymt bra :D:D hoppas det blir catilyn och harry tillslut :D:D:D

2012-12-04 @ 17:08:08
Postat av: Anonym

grymt
när komer nästa?

2012-12-05 @ 14:25:02
Postat av: Felicia ( svar )

Nästa kommer förhoppningsvis idag! eller kanske imorgon! Har massa att göra i skolan! puss på er alla <3

2012-12-05 @ 16:23:13

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0