Kapitel 8 - I wanna be with you

Från kapitel 7:
- Jag går och gör i ordning mig, sa jag och gick mot badrummet.
- Okej, vi åker in till stan om en halvtimme och letar upp något ställe att käka på, låter det bra Niall? frågade Liam.
- Det låter perfekt, sa jag glatt.
Dom andra skrattade åt mig. Äh, jag har ju faktiskt inte ätit någon frukost! tänkte jag.
Jag gick in på toaletten och ställde mig framför spegeln. Mitt ljusa hår hade precis torkat och jag såg antydan till solbränna på min hud. Jag log mot mig själv, var detta sanningen? Sanningen om att jag hade förälskat mig i den söta tjejen Izabella?





Izabellas perspektiv:

Maten smakade hur gott som helst. Köttet var precis som det brukade göra hemma i Sverige. Jag tittade ut genom fönstret. Gud vilken vacker solnedgång!
- Ser ni solnedgången tjejer? sa Johanna och pekade ut geonom fönstret som om hon läst mina tankar.
- Den är verkligen jätte fin! tillade Alexandra och tittade beundrande ut på solnedgången.
- Jag håller med, sa jag och tog en tugga av köttet.
- Bara vi tre tjejer på en underbar semester! Äntligen! sa Johanna och tittade på oss två.
- Ja, äntligen gick våran dröm i uppfyllelse! sa Alexandra och log mot oss.
- Så kul att det fortfarande är vi tre som är bästisar, sa jag och dom andra instämde.
Vi fortsatte och äta och strax inann vi var klara sa plötsligt Alexandra:
- Nämen, titta vilka som kommer här, och blinkade med ögat mot mig.
Jag förstod inte vad hon menade och vände mig förvirrat om mot ingången till restaurangen.
Mitt hjärta slog ett dubbeltslag. Det var Niall och hans kompisar som kom gående mot oss! Skulle dom också äta här?
Johanna skrattade åt min förvånade min när jag såg Niall. Men jag brydde mig inte om det nu. Allt jag såg var bara han just nu. Niall, fina Niall.
Nialls perspektiv:

Killarna hade sagt att dom hittat en fin restaurang på nätet som dom sökt efter medan jag vart på toaletten och gjort mig i ordning, så vi chansade på den restaurangen och hejdade en taxi så att vi kunde ta oss dit.
- Så..vad gör Izabella ikväll då? sa Louis retsamt.
- Ingen aning, sa jag kort. Varför skulle han ta upp det nu?
- Du ska inte vara med henne då? sa Harry förvånat.
- Varför måste ni tjata så mycket? frågade jag surt och det ledde till ett skrattanfall för dom andra.
- Okej, förlåt vi ska inte fråga så mycket, sa Zayn och blinkade åt mig.
Jag stirrade bara på dom som svar.
_____________________________
Restaurangen vi kom till såg väldigt fin och dyr ut.
- Wow, vilket ställe! sa Liam när vi klivit ur taxin och var på väg in.
- Ja håller med, sa jag och gick mot ingången.
- Jag vet någon annan som är wow för Niall där inne, sa plötsligt Harry.
Jag tittade förvånat på honom när jag tog tag i handtaget till dörren som ledde till restaurangen.
Han nickade mot några bord längre bort. Jag vände på huvudet och fick se Izabella och hennes två kompisar sitta vid ett bord som stod vid fönstret. Det kändes som ett slag i magen när hon plötsligt vände sig om. Gud så vacker hon var! Hennes klänning matchade hennes ögon precis och hon log mot mig. Jag log tillbaka.
- Hennes kompisar ser inte heller så dumma ut, sa Zayn som granskade hennes kompisar.
- Det tycker inte jag heller, sa Harry som också tittade.
- Haha, singlar, sa Louis och himlade med ögonen.
Jag brydde mig inte om deras prat. Den ända jag såg nu var Izabella och det ända jag hörde var mina hjärtslag. Var jag kär?

Så kapitel 8 är ute nu! Tyckte att det behövdes göra lite spänning så här på kvällen! ^^
Nämen fortsätt gärna kommentera! Vi älskar eran respons! Tack så mycket alla som läser!

Postat av: Linn

grymt! :D<3

2012-04-04 @ 20:26:27
URL: http://mittlivsomlinn.devote.se
Postat av: Alexandra

MEEERR!

2012-04-04 @ 20:54:37
Postat av: kim

grymt bra

MMMEEEER!!

2012-04-04 @ 21:05:40
Postat av: kikke

sjukt bra :') mer<3

2012-04-05 @ 09:21:50
URL: http://1dloover.devote.se

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0