hej och förlåt!

hej fina ni! 
Tusen förlåt kramar till er. 
vet att ni inte vill ha en ursäktande text utan en ny fanfics, ni är så söta som faktiskt går in här varje dag i hopp om något nytt.
I över tre månader har ni väntat, inte nog med ursäkter finns.
 
saken är den att vi både har verkligen försökt och velat skriva men vi har inte kommit på någon bra ide, vi har sutti och funderat och funderat utan någon alls insperation, och för att vi ska skriva behöver vi en idé, obviously, och det har vi tyvärr ej... så tills vi kommer på en kommer de stå tomt.
har ni någon som helst ide så kommentera, kanske ger de oss insperation?
kram på er ♥ ❤ ♥ 
 
 
ps, hur taggade är ni på tredje albumet?? och har ni sett filmen & köpt parfymen!? 
 

Postat av: Amanda

1. Kan ni typ skriva en fantasy fanfic? :)
2. Jag år sjuukt taggad till nästa album!!
3. Jag såg filmen 29 augusti
4. Jag tänkte köpa parfymen idag, men den var slut överallt så har beställt den. Så får den nästa vecka! :D

2013-09-07 @ 18:38:49
Postat av: Thea

1. Jag läste en femsidig novell för några dagar sedan, fast den var så dåligt skriven. Senare började jag fundera på handlingen, som egentligen var väldigt bra. Kanske inte så originell som den kunde ha varit men ändå.
Flickans pappa avlider dramatiskt och för hennes mamma blir det sena kvällar och alldeles för mycket sprit. Flickan, som vi kan kalla Aby, blir sämre och sämre i skolan och skjuter de gamla kompisarna ifrån sig och skaffar nya sämre personer att umgås med. Pappans släkting övertygar alla om att det är bäst om Aby flyttar hem till henne tills mamma blivit bättre. Där kan det hända en massa saker...

Eller jag vet inte... Kanske?

Svar: tack så hemskt mycket för iden! fick våra hjärnor att börja spinna på en idé....
None None

2013-09-10 @ 20:25:09
Postat av: Ida

Åh ni måste börja skriva igen. Ni är s ågyma! Jag går in och kollar nästan varje dag men ni har aldrig lagt upp något :( hoppas ni fortsätter snart iaf :)

2013-10-05 @ 23:02:37

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0