Inget nytt kapitel men nyheter! ♥

Hej allihopa!
Tänkte bara säga att jag (Felicia), Har startat en annan novellblogg som INTE handlar om one direction, där jag lägger upp andra noveller som jag skriver! Skulle vara sjukt kul om ni ville läsa den och slänga in en kommentar om vad ni tycker om första kapitlet! Kanske följa den också? :) Ska fösöka uppdatera varje dag! :D annars blir den nog några i veckan! :) Men jag kommer absoult inte sluta med den här! Utan fortsätter på båda! :D
Länken:
http://storiesbyekstedt.blogg.se/

Hoppas ni kollar skulle verkligen vara jätte kul!
Tack alla som stöttar mig och Frida i skrivandet det betyder verkligen för oss!

/ feliciaekstedt xx


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0