Kapitel 4 - I wanna be with you

Från kapitel 3:

Det var ju så självklart! Rodna två gånger framför samma snygga kille! Det var så pinsamt.
Plötsligt kom jag på vad det betydde. Dom snygga killarna från flygplatsen bodde på samma hotell som oss! Jag kände hur jag blev lycklig i hela kroppen och skuttade till för mig själv.






Nialls perspektiv:
Jag vaknade av att det knackade hårt på dörren. Jag reste mig yrvaket upp och gick fram till dörren. Såklart det var Louis som stod utanför. Morgonpigg som han är.
- Tjenare, rumservice här, sa han glatt och hans blåa ögon lyste av glädje.
- Haha, kul, sa jag yrvaket och gäspade. Vad gör du uppe så här tidigt?
- Tidigt? sa han och tittade förvånat på mig. Klockan är elva och resten av killarna är redan nere vid poolen. Och frukosten har stängt, tillade han och tittade snett på mig.
- Det var ju självklart, muttrade jag och sträckte mig efter min T-shirt som låg på en stol nära dörren. Jag kommer om ett par minuter, svarade jag honom.
- Okej, jag går ner till poolen så länge, sa han och började gå bort genom korridoren.
Självklart att jag skulle missa frukosten nu när jag var hur hungrig som helst. Jag suckade och rotade runt i min väska som jag inte orkat packa upp dagen innan. Var, var mina badbyxor nu då? Efter en lång stunds rotande hittatde jag äntligen mina röda badbyxor. Jag borstade snabbt mina tänder och gick ut genom dörren och låste. Ett kurrande i magen påminde mig om att jag inte skulle få någon frukost. Jag fick se till att hitta något ställe att äta på lite senare.
När jag kom ut påpoolområdet såg jag genast killarna borta vid den stora poolen. Dom gick fram till poolkanten. Antagligen orkade dom inte vänta på mig längre så dom skulle väl hoppa i. Eller jag, det trodde dom i alla fall. Jag smög fram bakom dom. Som tur var så stod dom med ryggen mot mig så jag kunde komma upp bakom dem utan att dom såg mig. Precis när jag skulle putta i dom vände sig Zayn om och insåg vad jag skulle göra. Men det var redan försent, alla fyra åkte i vattnet med ett jätte stort plask. Hela jag blev blöt men det var det värt för deras miner kunde slå allt i hela världen. Jag skrattade så jag nästan inte kunde stå.

Izabellas perspektiv:

Solen stekte mot min hud, nu kunde livet inte vara bättre, tänkte jag och kände hur det började regna. Vänta nu, regna!??!? i Brasilien??
Jag tog av mig mina fake-rayban solglasögon och drog ur hörlurarna ur öronen.
Jag kollade upp i himmlen, himlen kunde inte varit blåare.
Jag hörde skrik från poolen och kollade mot den. Jag såg fyra av de fem killarna i poolen. Den blonde stog på land och böjde sig av skratt.
Jag fnissade till för mig själv, han hade antagligen puttat i dom tänkte jag och kom på att det var något som jag måste göra på mina kompisar någon dag.
- Wow, vilket plask! ropade Johanna bort mot dom.
- Haha oj ja! sa Alexandra och skrattade.
Den blonde vände sig om mot oss och tittade rakt in i mina ögon. Jag kände att mina kinder började hetta. Nej inte igen, tänkte jag och tittade ner i marken.
- Kom igen nu Izabella, vi vet att du tycker han är snygg, gå fram och prata med honom! sa Johanna som tydligen iakttagit det som hänt.
Jag kände att jag började rodna ännu mer.
- Jag vågar inte, viskade jag blygt.
- Men Bella, jag ser ju att du gillar han! och han verkar ju gilla dig med, kolla själv. Han är ju på väg hit, sa Johanna och sänkte rösten.
Jag fick panik, vad skulle jag göra? Vad skulle jag säga? Var han verkligen på väg hit?

Vad tycks? :D
hope u like it. ♥
Kommentera gärna, vi ÄLSKAR kommentarer:D

Postat av: One Direction FanFic av Evelina

MEEEEEEEEEEEEEER :D

2012-04-02 @ 16:32:32
URL: http://ffonedirection.blogg.se/
Postat av: eran sannis :D

as bra!! vilka proffs jag har till kompisar ändå! mer mer mer mer, tack :D :D <3

2012-04-02 @ 16:35:15
Postat av: Alexandra

MERR NUUUUUUU!!!! :O

2012-04-02 @ 19:48:04
Postat av: <3

ni skriver as bra!!

skriv mer!!!

2012-04-03 @ 16:41:41

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Åsikt:

Trackback
RSS 2.0